Nu har jag bestämt mig!!


Nu har jag bestämt mig!!

Nu får det bli lite ordning här!


  • Promenad - låång! Minst 3 ggr i veckan.
  • Gå upp senast kl 8 på helgerna. Vi är såna slöfockar. Låt vara att man behöver sova ut som maken säger, men då får vi väl lägga oss tidigare.
  • Rensa datorn och kolla mina kort. Lägga dom på den nya hårddisken.
  • Göra iordning mina album
  • Förbereda 50-årsfesten i god tid.
  • Njuta av min ledighet.
  • Skriva på bloggen oftare.


Den här listan kommer jag nog att fylla på. Det finns så mkt jag vill, men jag behöver mer energi. Om jag börjar röra på mig så kanske jag får en kick.


  • Göra något åt köket.

Men nu ska jag klä på mig och gå ut och vattna pelargonerna. Dom behöver nog vatten. Undra hur många som har dukat under?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare