Så har den här dagen gått...

Idag har det varit en urjobbig dag på jobbet. Fotografen har varit hos oss och då ställs allt på ända.
Barnen är uppskruvade redan på morgonen, det går inte att genomföra någon planerad verksamhet (grupper) och allt förskjuts. Men det gick det också.
La mig på soffan och sov en stund när jag kom hem och sen var jag igång igen.a1292
Har klarat av en jättestryktvätt. Känns bra.
Följde sedan den Allsvenska matchen mellan Elfsborg och Trelleborg på webben samtidigt som jag tittade på House.
Inte bra för Kalmar FF att Elfsborg vann. Nu är det strid i toppen av tabellen. Men Heja KFF! Ni tar det.
Nu ska jag dra mig tillbaka i soffan och sticka lite innan jag kryper till kojs. b69

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare