Nu ramlar dom in

Den här veckan har pelargonerna börjat droppa in. Några köpta på Tradera och några bytta med pelargonvänner runt om i landet.
Här är ett axplock av det som kommit in. Båda nya skönheter och favoriter i repris.


Clown

Cloé Smith



Mimi

Bilder: ©Ylva

Pysslar för fullt med omplantering,rotning av sticklingar och vattning just nu. I morgon ska jag ta tag i trädgården och fixa lite i rabatterna mm. Solen ska ju skina lika fint som idag. 
                                                                                                               cool_sun

Lägger ut en lista med sticklingar jag har för byte eller köp. Är du intresserad av något så  kontakta mig.


Sticklingar 090421

  

Rotat

Brookside Flamenco

Claydon - slut

Telemarksrosen - slut

Minah´s Orange

White Butterfly - slut

Paul West

Peggy West

Lipstick

Betty

Osborne

Easter Morning

Nanny Mac

Minnie

Naomi

Brighstone

Orotat

Bornholm

Peggy West

Nanny Mac

Easter Morning

Osborne

Solo

bye2Ha en bra dag i solen i morgon/Ylva


Kommentarer
Postat av: fruljungner

oh herregud va seriös du är med dina pelagoner, så fina dom är, vill du byta mot en vissen orkideé? hihi!

2009-04-25 @ 09:55:45
Postat av: Pius

Åh Clown som är så fin, blommar bra gör den också. Min gick till de sälla pelargonmarkerna i vintras:-D



Söker du förresten fortfarande efter Sunrocket?



Pius

2009-04-29 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare