Nya gardiner

Nu är mammas gardiner klara. Skönt!
Jag sydde för brinnande livet när jag kom hem från jobbet idag. När jag var klar sprang Elin och jag bort till mamma. Elin rev ner de gamla gardinerna som var solblekta och sköra medans jag strök de nya. Sedan hjälptes vi åt att sätta upp dem. Det blev riktigt fräscht och snyggt. Tyvärr så glömde jag ta med kameran så det blev inga bilder. Ska försöka att komma ihåg att fota dem på fredag när 80års-kalaset går av stappeln.

Som belöning för vårt flit så tog vi en extra lång promenad i sommarkvällen. Vi han också med att besöka syster på hemvägen.
Sen blev det soffan med ett glas rosévin och en påse Polly.

Nu säger jag God Natt!

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare