Shopping

I  går var vi i Kosta. Jag, syrran och Elin shoppade loss.a1338 Ja, maken och Elins pojkvän var också med men de tyckte inte att det var så intressant. Maken hittade en tv med skidtävling så där satt han. Men alla var med frivilligt!!






Lite av det som kom med hem.
Ett gäng Kivilyktor i äppelgrönt och vitt från Iittala.
En lykta till nya uterummet från PortHouse
Dom läckra äggkopparna i silikon som fanns i flera olika färger.
Glas Kartio från Iittala. De blåbärsblå var på rea 24,50st!! Och så äppelgröna förstås.
Ett gäng Höganästallrikar, de trekantiga, i utgående färger hittade jag också på rea 26,50st!!
Två Pastilloskålar i olika storlekar fick åka med hem också och superbilliga salladsbestick från SagaForm.
+ lite annat smått och gott som jag tyckte att jag behövde. Och ett par böcker från bokrean.....

 

Vi fikade också. Det är ju viktigt och då var alla alerta. q107


 
Köttbullar                                                                   Räkor


Foto:Ylva Olsson privata.

bye2  Ha en skön kväll/ Ylva


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Åh de äppelgröna kivilyktorna är så fina. Har spanat efter dem i Uppsala, men de verkar inte ha fått in dem än.



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!

Kram Sandra

2009-03-02 @ 08:49:15
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare