Sjuk

Nu sitter jag här och hänger lite framför datorn. Tur att den är bärbar då kan jag ha den i sängen och soffan. :-)
Magen vill inte vara med riktigt idag. Dessutom har jag fått feber. coldHmm! Fast det är ju det barnen på förskolan har haft så det är nog inte så konstigt.
Tur att det finns en massa trevliga sidor att bläddra runt bland. Och skönt att solen försvann och det blev mulet så jag slipper se allt damm som flyger runt här hemma och reta mig på att jag inte kan gå ut i solen.       cool_sun

Hoppas att ni har en bra dag.
Kram Ylva

Kommentarer
Postat av: Kerstin Fjellstedt

Hej Ylva!



Ja, visst är det jobbigt med alla förkylningar, maghistorier och kräksjuka.

Krya på dig.

Här i Häggvik är det en massa snö.

Nu hoppas vi att våren kommer och överraskar.

Kram/ Kerstin

2009-03-12 @ 09:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare