Sjukhus är inget kul

Idag har jag varit på sjukhuset med min son. Han har gjort en gastroskopi och en coloskopi. Jag satt med hela tiden och jag säger bara det, han var oerhört duktig. Jag hade inte velat byta med honom. Som väl är så minns han inget från gastroskopin tack vare de lugnande medicinerna han fick. 
De hittade en inflammation mellan magsäcken och tunntarmen. Han fick medicin mot det och nästa steg blir en magnetröntgen av tunntarmen. Allt det här sattes igång av att läkaren kom på att han hade dåligt järnvärde i blodet när vi sökte för eksem.

Det har varit en helt underbar vårdag här på Öland idag. Vi var ute hela eftermiddagen på förskolan.
Nu hoppas jag att det vackra vädet fortsätter i veckan. Tänkte göra iordning uterummet  nu på torsdag och fredag när jag slutar tidigt.

Måste berätta att det börjar bli spännande på jobbet. Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle lämna in en intresseanmälan till en tjänst. Det gjorde jag också och nu är jag kallad på intervju!! Spännande.


Snaaart!!

Bilder: ©Ylva

bye2
 Kram/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare