Måste skryta lite...

Kommer just från en nätverksträff på jobbet. Min grupp diskuterade genus och jämställdhet i förskolan som är i mitt tycke ett jätteintressant ämne. Jag har nyligen läst en hel del om det och använt det i mitt skolarbete. Men det var inte det jag skulle skryta om...

Nu kommer det...
Skolledningen bjöd på tårta som tack för vårt goda arbete i förskola och skolan. Vi har nämligen kommit 7:a som bästa skolkommun i Sverige och Föräldraalliansen i Sverige har placerat oss på en 3:e plats i Sverige och bäst i länet. Det måste ju firas!!
Hurra vad vi är bra!!
Det är skönt att få bekräftelse på att vi gör ett bra jobb. Mer tårta!!(eller kanske högre lön??)



Bilder: ©Ylva

bye2/Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åg vad duktiga ni är!! Grattis!

Ps.du har fått mail:))



KRAM Jessica

2009-11-15 @ 14:33:57
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare