Höstväder

I dag är det verkligen höstväder ute. Det började regna strax efter frukost och sedan har det fortsatt. Syrran kom hit vid 10-tiden idag. Vi hade tänkt att plugga lite tillsammans. Det är så bra med ett bollplank så att man känner att man tänker rätt. Men först gjorde vi ett snabbt besök på en loppis som ligger inom gångavstånd från där jag bor. Inga fynd men vi fick oss en rask promenad.Ja, rask var den verkligen i regnvädret.
Sen var det plugg... Vi slutade för en liten stund sedan och det kändes bra att vi båda fick lite feedback och kom vidare. Uppgiften just nu är förskolans Styrdokument.
Resten av familjen har åkt till svärföräldrarna så här är lugnt och skönt. De ringde för en liten stund sedan och sa att jag inte behövde laga middag. Vi ska äta pizza och titta på fotboll. Ok! Tack för det!

Gurra mår bra. Har tagit bort stygnen och tar nästan inget smärtstillande alls nu. Han är pigg och glad. I går när jag kom hem så hade han diskat och bakat en äppelpaj. Sånt värmer ett mammahjärta.
Han följde med mig och handlade och sedan lagade vi middag tillsammans medan S städade. Sen var det dax för Fredagsmys!

Måste visa lite höstlöv som jag fotade igår när jag var ute med barnen på förskolan. Härliga höstfärger.



Bilder: ©Ylva

Och nu strax dax för LÖRDAGSMYYYS!!!

Ha det gott!

Kram på er!

bye2/Ylva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare