Kosta Art Hotel



Idag har vi haft planeringsdag på jobbet. Vi fraktades med buss till Kosta. Ja, inte jag för jag åkte hyrbil med tre andra damer. Vi hade så trevligt i bilen både dit och hem.
Dagen började med en fika i loungen och sedan fortsatte arbetet med Barns rättigheter (FN:s konvention om mänskliga rättigheter). Vi bjöds på en god lunch i restaurangen. Mums!

Kollega som njuter av den goda maten.

Efter lunchen fick vi egen tid och då gav sig alla ut på shopping. Det inhandlades både det ena och det andra från glas till stövlar på Outleten.
Vi tog en runda och tittade på alla fantastiska glasföremål också.
Här kommer ett urval.

Ett handfat i glas på toaletten



Ett besök i den fantastiska Glasbaren hann vi också med.


Bilder: ©Ylva


Det har varit en lång men intressant dag.
Nu tror jag att jag ska vila huvudet på kudden. I morgon är det match på Fredriksskans Kalmar möter Malmö. Så det lär bli en lång dag i morgon också.

Sov Gott!


bye2/Ylva

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena Melin

Snygg brud i baren!!!

Underbara kort och intressant läsning.

Kram från kollegan

2009-11-05 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare