En dag i september

Här händer det massor fast jag är dålig på att uppdatera. Eller kanske det beror på att det händer så mycket. Gurra har "bott" hemma sedan i lördags. Han behöver bara åka in till sjukhuset på morgnarna för provtagning och bedömning. Idag träffade han läkaren. Gulliga storasyster går upp kl halv 7 för att skjutsa in lillebror till sjukhuset och sitter och väntar med honom. <3 Kallas det syskonkärlek? <3

Jag fick gå hem från jobbet idag. Har fått feber och känner mig allmänt uschlig. Det kanske är min tur nu. Vi har inte haft så många sjuka på jobbet, men de som varit sjuka har haft feber.

Har försökt läsa lite ikväll, men det går bara runt i skallen. Just nu läser vi om förskolans och skolans styrdokument. Vore väl rackarns om man inte kände till dem efter 25 år i verksamheten. Fast nu ska vi redogöra för likheter och olikheter och koppla dem till verksamheten. Ja, ja det ska nog gå.

Hösten ruskar utanför och det regnar emellanåt. Ganska skönt att vara inomhus. Ska försöka ta hand om växthuset till helgen. Har inte satt ut nån frostvakt där än, men nu är det nog dax om inte pelargonerna ska frysa ihjäl om det blir kallt.



Bilder: ©Ylva

Jag ser på min besöksstatestik att det är rätt många som är inne och tittar på min blogg. Jättekul med många besökare. Vore kul om ni lämnade en kommentar. Så kanske jag hittar till er.

Kram på er!

bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare