Höst igen?



Idag kändes det som om hösten kommit tillbaka. Vaknade halv sex och hörde regnet ösa ner. Yes, tänkte jag, vad härligt med skogsutflykt idag...:-). Nä, det jag tänkte var "Regnkläder och gummistövlar, hoppas att det slutar regna...
Regnet upphörde och det blev en helt fantastisk skogsutflykt med barnen. Kanske lite kallt, men alla hade vantar och extra tröja. Vi höll oss varma genom att klättra i träd och över murar, ner i djupa diken och upp igen... Barnen hittade massor med saker. Intressantast var nog myrstacken ändå.
Eftermiddagen gick i ett nafs. Barnen underhöll mig med ett legospel som tog hur lång tid som helst och jag är mycket imponerad av den 5-åring som orkade hålla ut längst.

Väl hemma bjöd maken mig och Elin på Thaiwok. Gott!
Sedan har kvällen har mest bestått av pluggande och chatt.

Ha en trevlig kväll.

Kram
bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare