Nu var vi i gång igen...



Jaha, då var man igång igen. Efter första arbetsdagen så kändes det som om man inte varit borta från jobbet alls. Visserligen så blev det en rivstart när alla började på en gång och avdelningen var omöblerad. Vi fick starta upp med att försöka få lite ordning eftersom vi ska öppna på vår avdelning fr.o.m den här terminen. Då är det ju trevligt om den ser lite bebodd ut. Fast idag möblerade vi om och körde hårt med vaktmästarna som flyttade hyllor och skruvade soffor. De är riktiga pärlor som fixade allt vi ville ha gjort och lite till som vi kom på under tiden.

Måste också säga att jag är positivt överraskad. Utan att ta ut något i förskott så kan jag säga att farhågorna jag hade var obefogade. Det känns bra.

I morse när jag satt och pluggade så fick jag lite panik över uppgiften. Eftersom det är planeringsdag på jobbet på fredag så ryker min studiedag. Ringde chefen och bad om ledigt i morgon. Det fixar vi , sa hon och 10 minuter senare hade jag ett mail att det var ok. Bra med en chef som tycker att det är bra att man utbildar sig och verkligen stöttar på alla sätt hon kan. En pärla till.
Så i morgon blir det plugga!!


Nu ska jag skriva om "Vad är det som göra att tonårsflickor mår dåligt". har ni några tips så höra av er.

Ha det gott på lill-lördan.

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare