Julgran

Morgonen började med feber så det blev inget jobb för mig idag. Har istället legat på soffan och tittat på film och haft ångest över allt jag borde göra. Men så tänkte jag att om jag hade orkat göra allt det där så hade jag varit på jobbet och ändå inte kunnat göra det.

När jag ringde till jobbet så sa de att det bara var fem barn där. Några var förstås lediga men många var sjuka. Feber och hosta. Samma som jag så då vet jag var jag hämtat det.

I kväll har Elin varit här och hjälpt oss att klä granen. Den blev fin. Och det luktar så gott! Nu infinner sig julkänslan.


                                                                                 Bilder: ©Ylva


Godnatt!


bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare