Julstök och julmys.

Vaknade i går morse och kände mig risig. Ont i halsen, hosta och huvudvärk. Förmodligen hade jag feber, men den förträngde jag (med hjälp av Ibumetin). Det var mycket som skulle göras nu sista helgen innan jul.

Hur som helst så blev det ganska mycket av det jag tänkt göra gjort i helgen. Det gick lite långsammare, men med hjälp av familjen så rullade det på. Lördagskvällen tillbringade vi tillsammans med vänner. En jultradition vi har haft sen barnen var små. Nu är det inga barn med, men vi har trevligt ändå. Vi blev bjudna på god mat och dricka. Visserligen fick vi åka hem tidigare än vanligt eftersom S har jobbat den här helgen.

I fredags var både S och jag lediga så vi passdae på att handla julklappar och uträtta ärenden. En lunch på stan blev det också.

I kväll har vi varit hos Elin och Alec på lite julmys. Elin brukar göra en massa godís till jul och nu passade hon på att bjuda mormor, morfar, mamma, pappa och lillebror på fika. Gott var det.


                                                                                Bilder: ©Ylva


Godnatt!


bye2/Ylva




Kommentarer
Postat av: Carina - inspriera

Ja, det är mycket som ska hinnas med de här sista dagarna innan jul...

Det ser ju farligt gott ut allt det där!

Hoppas du piggar på dig innan helgen!

Kramen.

2010-12-20 @ 06:31:02
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare