Nytt jobb!

I augusti börjar jag jobba på Snäckstrands förskola. Den nya förskolan som är under byggnation här i Färjestaden. Det känns riktigt bra. Jag är redo att lämna mitt gamla jobb nu och pröva något nytt. Nya förskolan kommer att ha ett helt annat arbetssätt så det ska bli spännande. Skönt att veta det redan nu så hinner jag förbereda mig och göra ett avslut på det gamla. En bra julklapp!!

Annie Lennox Universal Child

http://www.youtube.com/watch?v=0nInCpOvDC8&feature=channel



bye2/Ylva


Kommentarer
Postat av: fruljungner

Stort Grattis Ylva! Det kan nog vara skönt med en förändring och nystart!

2010-12-16 @ 20:03:40
Postat av: Carina - inspirera

Grattis! Vad kul med förändring...klart att det blir spännande!

Ha en trevlig 4:e advent-helg...nu stressar vi vidare!

Kramen.

2010-12-17 @ 06:38:50
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare