Det snöar lappvantar...

Idag när jag cyklade hem från jobbet så föll det stoora flingor från skyn, såna som vi kallar lappvantar. Man blir nästan yr i huvudet n är man tittar på dem, men det är ganska mysigt med dessa stora flingor. Jag stannade till på hemvägen för att fotografera de stora snöflingorna men de lät sig inte fastna på bild. Men medans jag stod där med mobilen i högsta hugg hör jag en bil som tutar. Jag uppfattar inte först att det är på mig, men när jag tittar upp så står min svåger där med sin firmabil. Han var så klart tvungen att stanna och fråga vad i hela friden jag höll på med. Med hans fantasi så trodde han att jag hade fått syn på nån snygging på busshållplatsen som jag måste fotografera, men så var inte fallet för på busshållplatsen var det tomt! Jag förstår att han tyckte att det såg mysko ut när jag stod där mitt på cykelvägen med mobilen i högsta hugg. Tyvärr så fastnade varken snöflingor eller snyggingar på bild bara min svåger. Fast det är inte så bara....

Godnatt med er!

 Kram Ylva

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare