Snörvel...host, host...

Sitter här och tycker förfärligt synd om mig själv. Har fått en semla av maken att pigga upp mig med.
Jag har drabbats av alla baskelusker som barnen på förskolan har. Feber, hosta, snuva och ont i halsen. Känns inte alls bra. Jag behöver vara på förskolan och göra min VFU. Men det löser sig väl. Har ju ett par veckor till på mig.
Idag har jag mest legat under ett täcke först i sängen och sen på soffan. Läst en hel del av min kurslitteratur har jag i alla fall orkat. Bra!
Gurra fixade middag och serverade sin krassliga mor Ugnstekt falukorv och potatis. Gott!
Nu ska jag dricka lite kaffe och titta lite på TV innan det blir dax att krypa ner under täcket igen.
I morgon ska jag sova tills jag vaknar. Chefen ringde förut idag och tyckte att jag skulle stanna hemma resten av veckan. Skönt!

Ha det gott!

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare