Ledig!

En ledig dag mitt i veckan är inte dumt!
Sova  en extra stund på morgonen och veta att man inte ska iväg någonstans känns ganska skönt.
S har jobbar idag han stack vid 9-tiden och ska nog snart vara hemma igen. Vi har inga speciella planer för dagen så det lär väl bli nåt gott att äta och en bra film i eftermiddag.

Själv har jag använt tiden till mitt pluggande. Skriver lite och läser en bit tills jag kommer på nåt annat som ska var med i det jag skriver...Uppgiften handlar om vad jag har lärt mig under den här kursen och hur min syn på kunskap har förändrats. Det är en spännande process att se vad jag hade för förväntningar och hur det blev.

Men nu har jag tagit en paus. Lite Facebook och bloggbesök kombinerat med en kopp kaffe satt bra.

Det är grått ute och snöar emellanåt så det är ganska skönt att vara inne. Kanske ska försöka mig på en promenad senare...



Bilder: ©Ylva


Ha en bra Trettondag
Kram Ylva

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare