Söndag igen...

Det har varit lite dåligt med uppdateringen av bloggen den här veckan. Dels har veckan gått väldigt fort. På jobbet har det varit mycket att göra och min lediga tid har mest bestått av pluggande inför den sista uppgiften på den här kursen. Nu är jag snart klar med den och den ska skickas idag. Sen blir det lite mer fritid några dagar innan jag åker till Växjö på torsdag. Då ska den här kursen avslutas och nästa påbörjas....
De närmsta dagarna går väl till att återställa hemmet efter jul. Här har nämligen det mesta stått stilla. Julgranen åkte i alla fall ut i går. Nu är det bara resten kvar...
Ska försöka återkomma snart, men nu ska jag läsa igenom min text och se om jag kan skicka den. En promenad vore inte heller så dumt, men det är grått, kallt och blåsigt ute så vi får se hur det blir med det.  :-)


Ha en bra dag

bye2/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare