En lååång dag...

Det har varit en lång dag idag. Det började med att jag försökte köra upp sonen en timme innan han skulle upp. Han var inte alls glad på mig. Jag hade ändrat min väckarklocka eftersom jag hade sovmorgon idag och vaknade och trodde att Gurra försovit sig, :-)
Hade som sagt sovmorgon och började 10.30 idag. Fick en del gjort på morgonen. Jag pluggade. Jobbade till kl 18. Det har jag inte gjort på år och dag så det kändes konstigt. Kort om personal men det gick bra.
Avslutade dagen med en pizza på Robbans. Hade trevligt sällskap av Carina och Gunnar. Innan vi gick hem gick vi upp till Elin och Alec för att gratta Alec som fått jobb idag.

Ha en bra kväll.
Kram till er alla.
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare