Kontoret

Lovade ju för ett tag sedan, ganska länge sedan, att visa hur renoveringen av Elins rum/kontoret blev.
Här kommer några bilder. Jag är supernöjd.




Bilder: ©Ylva


Idag har det varit lite mindre vårlikt ute, men ganska skönt ändå. Det har mest varit innearbete i form av finslipning av uppgift 5. NU är den inskickad och klar. Hann med en loppisrunda med Elin också. Hon är expert och hittade flera bra-att-ha saker. Själv fyndade jag ett tårtfat på fot.
Vi hann också skura utealtan innan regnet kom. Fast jag blev blöt om fötterna ändå eftersom jag lyckades slå av kopplingen till vattenslangen och vattnet bara forsade runt fötterna på mig innan jag hann fatta vad som hände och stängde av vattnet. I morgon ska vi ställa ut möblerna så att jag kan städa den inglasade delen av altan. Vi ska också åka en sväng till Ikea och titta på träpersienner till altan.

Gurra ska till läkaren i morgon. Får se vad han säger om ev. operation.

Ha det bra alla.

Kram
bye2/Ylva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare