Magsjuka är skit!!

I fredags eftermiddag hade vi piggat på oss både Gurra och jag. Vi kunde återvända till det verkliga livet. S och jag åkte till stan och åt middag på Athena tillsammans med S syster och hennes man. Vi hade en riktigt trevlig och rolig kväll på stan med bl.a besök på lilla Puben. Vi blev lite "trötta" och orkade inte att ta bussen hem. Den sena bussen innebär byten så vi ringde efter Gurra. Han kom glatt och hämtade mor och far och vi fick till och med åka en sväng på stan. 

Lördagen började bra och alla var pigga och krya. Vi skulle fira min födelsedag med korvgrillning på altan. Givetvis så regnade det så vi fick sitta på den inglasade altanen, men vad gör väl det. Lagom tills gästerna skulle komma fick Gurra ont i magen och blev dålig igen. Han låg i källaren hela kvällen och mådde kasst. Halv 12 när gästerna hade begivit sig så kom han upp och sa att nu hade magen kommit igång och han mådde bättre. Han var dösur för att han hade missat Blackracet i stan. En timme senare var det min tur och i natt har vi turats om att besöka toa, Gurra och jag. Nu ligger vi i varsin soffa och börjar må bättre medans alla andra är på morsdagsmiddag hos mamma. Så är det!

Ska försöka lägga in några födelsedagsbilder senare i kväll när jag orkar hämta kameran.

Ha en bra Mors-dag!
Kram till alla mammor och speciellt min egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare