Hjälp, vart tog tiden vägen?

Jag hade en ambition att blogga lite den här veckan och visa er lite bilder från köket. Men tiden har gått så fort. Det har varit föräldramöte, personalmöte och Vfu + alla skoluppgifter. Mycket att göra med andra ord. Renoveringen fortskrider. Taket är nu uppe och jag har grundmålat bröstpanelen. Tanken är att jag ska måla den i morgon. I morgon har vi också tänkt att åka och titta på armaturer till köket och köpa svart fog till kaklet. På söndag kommer killen som ska tapetsera och tittar på vad som måste göras innan och S ska börja ta bort den gamla fogen i kaklet. Själv tänker jag plugga och plocka in pelargoner på söndag. Alltså helgen är bokad. Vi satte Håkan i målarbutiken på att ta reda på vart vi kunde få tag på tapeten vi ville ha och han klarade uppdraget. Den fanns hos Eco-tapeter och är nu beställd. Vi har också beställt en spegel med belysning till badrummet och lite hyllor dit. Vi preliminärbestämde också ett datum för renoveringsstart av badrummet så nu är det på G. 
Ska försöka lägga in lite bilder i morgon.

Ha nu riktigt mysigt fredagsmys!
Kram Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare