Trötter

Känner mig som en urvriden trasa just nu. Tisdagarna är tuffa, men det vägs upp av alla förväntasfulla och glada barn. Toppen på allt var när jag fick omdömet av en 5-åring idag att gympan var jättekul!! Då känner man att det är värt slitet. Jobbar med en helt underbar grupp 5-åringar. Hur kul som helst. Känns härligt att jag har fått förtroendet av mina kollegor att ha den här gruppen trots att jag är barnskötaren i arbetslaget, men snart (om 3 år) är jag lärare i förskolan.
Huvudet känns också proppfullt just nu. Mycket på jobbet, på väg till universitetet för nya uppgifter, renovering hemma...Ja, det är mycké nu! Men livet är underbart!
Jag mår så bra och tycker att det är så roligt. Konsekvens är väl att man är trött som en tok när kvällen kommer. Kanske det är dags att leta upp kudden nu och ta lite välbehövlig sömn? Sovmorgon i morgon.

Ha det gott alla!
Nu ska jag sova.Ha det gott alla!


bye2/Ylva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare