1 December

I dag tog jag faktiskt ledigt. Ja, jag har haft semester sen i tisdags men mest pluggat och försökt fixa lite julstök här hemma. Mest plugg faktiskt, men det är skönt att ha det gjort.
Men idag tog jag som sagt ledigt. Maken hade sin lediga torsdag så han var också hemma. Vi städade och fixade undan alla vanliga bestyr på förmiddagen för att sen bege oss in till stan. Jag blev avsläppt vid HansaCity medan maken fortsatte till Bilprovningen för att besiktiga bilen. Jag strosade runt i affärerna och kollade in lite julklappstips. En och annan paket fick följa med hem och jag känner mig nöjd med mina inköp. Speciellt de där spontana som inte stod på listan.
Mötte upp maken på IKEA. Han skulle handla lite till jobbet. Självklart så gick inte  heller jag ut tomhänt därifrån. Gör man nånsin det?
Vi fortsatte sedan in till stan där maken bjöd på middag.

Känner mig ganska nöjd med min dag. Det är ganska skönt att bara vara och inte ha några måsten. Fram för fler sådana dagar!!


                                                                                Bilder: ©Ylva
December 2010. Längtar vi efter det här?

bye2

/Ylva

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Låter helt enkelt som en toppendag! Skönt att komma igång med julklapparna...

Jag har minsann några i garderoben redan - det blir inte så många i år!

Kramen.

2011-12-02 @ 16:41:49
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare