21 December - Julgran

I kväll har vi tagit in och klätt granen. Lite tidigare än vi brukar, men jag tänkte att vi skulle hinna njuta lite av den innan jul eftersom vi firar jul hos syster i år.
Det är den minsta gran vi haft nånsin, tror jag. Kunde stå på golvet och sätta fast toppstjärnan. Det har nog aldrig hänt förut. 
Jag har hängt i nästan allt pynt vi brukar hänga i granen så det blev mycket med tanke på att den brukar vara mycket större. Fast den blev fin, enligt mig i alla fall. Jag har ju fått bestämma helt själv hur den ska se ut. Maken var nöjd när han tagit in den och fått den på plats.


                                                             Bilder: ©Ylva
Tomtarna och bocken är också på plats.


bye2

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare