8 December - Jultallrik

I kväll har jag varit på Soppscenen och ätit jultallrik och tittat på Vita Drömmar tillsammans med mina arbetskamrater. Musikspelet framfördes av elever från Högalids och Ölands folkhögskolor. Superduktiga ungdomar som sjöng bra och lockade till många skratt. Skrattade gjorde vi för övrigt ändå. Det är lätt att ha roligt när man umgås med goa arbetskamrater. Nästa träff är redan i morgon och då under lite mer avslappnade former.

Hann julstöka lite den lilla stunden jag var hemma mellan jobb och roligheter. Fixade min lilla julgran. Den fick en hiskeligt grön ljusslinga. Inte så snyggt, ska försöka få tag på en vit i morgon. Det passar nog bättre till allt det röda jag har.


                                                             Bilder: ©Ylva


bye2

/Ylva

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Riktig härlig julstämning...nu känns det verkligen att julen är på väg!

Ha det så kul ikväll också ;)

Kramen.

2011-12-09 @ 06:44:40
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare