Snabba kast

Från en glad och pigg man som stod och lagade mat igår när jag kom hem till en blek och trött yngling.

I natt drabbades Gurra av magont och kräkningar och det blev snabb transport till akuten. Där tog de snabbt hand om honom och kl.8 i morse opererades han för tarmvred. Nu får vi ta det från början igen. Han som verkligen var på g och mådde så bra. Allt har gått så bra efter nedläggningen av stomin och han räknade ner dagarna tills han kunde börja jobba igen. Nu vet jag inte hur stor den här operationen blev, men jag hoppas att han snart ska vara på benen igen.

Själv har jag varit hemma idag med huvudvärk. Säkert en biverkning av allt runt omkring med Gurra, pappa, stök på jobbet och skoluppgifter. Sen blev det ju inte så mycket sömn i natt. Har tagit det lugnt idag och mest vilat.

Nu ska jag försöka plugga lite och sen hoppas jag att vi kan åka in till Gurra en stund.

bye2/Ylva


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Ja, det är minsann tur att man inte vet vad som ska hända bakom hörnet...då skulle man liksom inte orka med! Alltid tråkigt med bakslag...men nu ska det väl bara kunna bli bättre på alla plan!

Med hopp om en trevlig helg.

Kramen.

2011-02-18 @ 07:21:10
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare