En tredjedel

Ja, just det!!
Laddar för en resa till Växjö och universitetet igen. Avlutar vår fjärde kurs och har därmed gjort en tredjedel av utbildningen. Det rullar på. Vi ska redovisa vår fiktiva förskola muntligt. Blir lite stressad när jag läser på Fb om allt material och så alla ska ha med sig. Vi har inget. Har inte ens lagt upp vem som ska säga vad. :-/. Men å andra sidan så ska redovisningen vara som ett föräldramöte och hur många sådana har man inte varit på! Dessutom har vi bara en kvart på oss inklusive frågestund så det ska nog gå bra. Jag tror att lärarna har fokus på vår skriftliga del så jag behöver nog inte oroa mig.

På fredag börjar vi nästa kurs. Ska bli spännande!

Nu ska jag se över packningen och sen blir det nog sova. Jag ska köra i morgon så det är nog bäst.

Ha det gott alla
bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare