Odd Molly

Jaha, även jag har fastnat för Odd Molly. Finns så mycket fint, men dyrt. Just nu passar det inte min kassa, om jag inte vinner storkovan eller hittar en burk med pengar som jag glömt bort, förstås. Man kan också göra som Gurras kompis. Han åkte taxi och när han klev ur taxin så hittade han pengar på gatan som någon tappat. Räckte till taxiresan!! En del har tur...

Hur eller hur så står några plagg från Odd Molly högt på min önskelista.


Ka-ching Pocket Dress. Bild från Tintinstyle

Ka-ching Wrap Bild Tintinstyle

Även Provrummet.se har en del fina saker som kanske passar min kassa bättre. Kanske kan kosta på mig något därifrån så småningom när julens efterdyningar har lagt sig.


Maggie Dress Bild Provrummet.se

Eugéne blouse Bild Provrummet.se

Har lite utgifter kvar. Kurslitteratur, resor till skolan och födelsdagar bl.a. Sen får jag se vad som blir över till mig. =)

Ha det gott!!


bye2


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Ja, mycket snyggt finns det! Och nu på vårkanten behövs ju garderoben uppdateras lite...

Kramen.

2011-01-28 @ 07:34:12
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare