Söndagkväll

Jaha, nu var helgen slut igen. Det går så fort. Den här helgen har jag i alla fall fått lite gjort på min lista och även hunnit roa mig lite. Det behövdes. Förra veckan var lång och tung med långa och sena arbetsdagar inklusive p-möte.

I fredags, min lediga dag, var jag och en kollega på IKEA och handlade prylar till vår avd. Vi håller på att förändra våra miljöer och vi är fulla med ideér, men det är inte alltid det finns pengar. Så det gäller att passa på. Vi hittade det vi ville ha så i morgon ska vi skruva möbler och fixa. Barnen brukar gilla att få jobba med sånt.

I fredagskväll var vi ute och åt med Elin och Alec. Mycket trevligt, men vi var hemma tidigt för Elin skulle börja jobba kl. 3 så hon måste hem och sova.

Fått ganska mycket läst av det som ska läsas till mina uppgifter i helgen också. Nu ska vi bara sätta ihop lite frågor och börja intervjua barnen. Spännande. Vi, min grupp alltså, har valt att försöka ta reda på vad barnen vet om hur vi ser ut inuti. Bra att kunna koppla det till det jag jobbar med i min grupp.

Har också varit i stan och beställt en fönsterlampa till köket. Fick inte tag på den vi hade tänkt, men den här blir nog bra också. Jag har valt en vit Becky från Markslöjd.


Becky
Bild lånad från Trivselljus.se

Gillar den här också. den heter Fröseke (bild lånad från Markslöjd)

Nä, nu är det dags att säga godnatt.

Sov Gott alla!!

bye2/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare