Ja, se det snöar...

...det var väl roligt, ha,ha!
Nee, det var inte roligt. Jag hade ju börjat se fram mot våren nu. Gräsmattan var blottlagd och fåglarna kvittrar.
Men, men... Minns för exakt en månad sedan. Då var det snöstorm när jag lämnade en nyopererad Gurra på sjukhuset och vi trodde att det var sista snörycket, men inte då.
Nu är Gurra på benen igen och har börjat jobba. Gissa om det var en glad man som drog till jobbet idag. Äntligen!!

Jag har som vanligt studieledigt idag och sitter här och knåpar med min uppgift. Känns dock som om jag snart kan avsluta det hela och det är ju positivt. Jag har varit uppe på jobbet en stund på ett Skyddsombudsmöte. Passade på att gå dit och hem så att jag fick lite luft. Trots snön så är det ganska behagligt ute så det får väl bli en promenad till i eftermiddag.

Nu får jag väl ta tag i uppgiften igen så den blir klar nån gång...

Snödroppar i dubbel bemärkelse


                                                                                Bilder: ©Ylva


bye2
 /Ylva

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Ja inte var det detta man önskade sig just nu...men vi går åtminstone mot vår och sommar! Hoppas på sol i helgen.

Lycka till med skoluppgiften...låter tufft!

Trevlig helg.

Kramen.

2011-03-18 @ 13:14:52
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Nellie-Sockertussen

Vad fint!

Jag har en tävling på min sida som jag tänkte passa på o tipsa dig om, man kan vinna ett set utstickare att dekorera sina tårtor/Cupcakes med!



Kul om du ville vara med =)

Kram

/Nellie

2011-03-21 @ 21:50:00
URL: http://sockertussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare