Sliter mitt hår

Nu är det några dagar sen jag var inne här. Har haft lite annat att klura med. Just nu sitter jag och tampas med uppgift 4 i den här kursen. Inte helt lätt må jag säga, men på nåt underligt sätt så går det ett litet steg i taget. Hittade en blogg som hjälpte mig på rätt spår. Ska nog sega mig igenom det här också. Har ju rapportskrivandet att se fram emot. =)

Jag har jobbat några timmar idag på min lediga dag. Det finns inga vikarier så de ringde från kontoret i onsdags och frågade om jag kunde tänka mig att jobba på min lediga dag och byta den mot en annan ledig dag. Min första reaktion var NEEJJJ!!!! Vill inte! Kan inte! Måste skriva!! Jag behövde inte bestämma mig på rak arm utan fick lite "betänketid". Kastade mig över mina böcker när jag kom hem och släppte allt annat. Kände att jag kom igång och började få koll på uppgiften. Så okej då, jag jobbar väl.
Ganska kul att vara med lite vid sidan om och se vad de gör en dag när man inte brukar vara där.
Hade samtal med min mentor på morgonen som jag tyckte var givande. Bra att få reflektionstid tillsammans med en kollega/mentor.

Nu har det ju inte bara varit segt med uppgifter och annat tråk i veckan. Lite roligt har det varit också. Bl.a så har jag vunnit en matkasse från Linas Matkasse!! Jippie!! Jag var på årsmöte också och åt gott. Där vann jag en vacker blombukett.


                                                                                 Bilder: ©Ylva


Jag tycker nog att det har varit en bra vecka och i kväll ska jag mysa med mina barn. Ja, i alla fall en stund innan de försvinner som två avlöningar. Den ena hem till sambon när han kommer hem från jobbet och den andre ut på stan med kompisarna. Får väl klara mig ensam en stund. Maken ska på årsmöte med Whiskeyklubben så han lär väl inte heller komma hem i brådrasket.

Ha en bra fredagskväll!

bye2

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Grattis till vinsterna! Vad kul! Ser fram emot att se vad du tycker om Lisas Matkasse...jag har ju testat Middagskorgen och den gillar jag!

Kramen.

2011-03-13 @ 16:00:56
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare