Kort helg

Otroligt vad helgen känns kort när man har varit i Växjö.
Idag har jag konsekvent vägrat att gå in på Blackboard (fast det var svårt och jag var tvungen att gå in vid två tillfällen bara för att kolla) och titta på kurslitteraturen. Jag har istället ägnat dagen åt trädgården som är grymt eftersatt. I morgon blir det att ta tag i pelargonerna och frösådderna.
Ett par kompisar var här en stund och fikade och vi gjorde upp lite planer för nästa helg. Skönt att hinna vara lite social.
Helgen i Växjö var för övrigt lärorik och nu är det bara att ge sig på nästa kurs. Får bli ett snack med min mentor i morgon.

Plockade lite liljekonvaljer nu i eftermiddags att förgylla tillvaron med.




                                                                                Bilder: ©Ylva



Godnatt!!

bye2
/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare