Linas matkasse

Jag har precis packat upp min första matkasse från Linas matkasse. Ska bli spännande att tillaga rätterna som fanns däri. Nu kom ju kassen ganska sent, beroende på att den stackars chauffören fått punktering, så vi har ju inte lust att laga middag nu. Men i morgon ska lediga Gurra ge sig på den första.

Lite spännande råvaror var det i kassen. Faktiskt saker som jag nog inte skulle ha köpt. Men det kan ju bli intressant att prova.

Veckans meny

  Färsk gnocchi med marinerade bönor och ljummen caprese
  Citron- och vitlökskyckling med ris och färsk spenatsallad
  Pannbiff med lök, kokt potatis och lingon
  Wok med minimajs, sojamarinerat fläskkött och nudlar
Stekt torsk med dill- och citronolja, prosciuttochips och sparris


Jag har även blivit Testpilot för Fazers choklad så det blir dessert också. Bra va!

Bara äta och må gott!!

bye2

/Ylva

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Det ska bli spännande att se vad du tycker om Linas...vi har ju Middagskorgen och är väldans nöjda!

Kramen.

2011-05-06 @ 08:44:52
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare