Uppdatering

Senaste veckan har det varit dåligt med bloggandet. Det beror på senaste skoluppgiften. Inte nog med att vi skulle skriva en rapport om vårt tema med allt vad det innebar. Vi skulle sedan läsa en annan grupps arbete, rätta, kommentera, kritisera, berömma....Dessutom opponera på den. Inte helt lätt och det har tagit mycket tid.

Huvudet är fullt just nu. Inte bara med rapportarbetet utan även utvecklingssamtal, allt som rör nya förskola, förändringsarbete på nuvarande ställe (borde jag inte behöva bry mig om, men som facklig representant så blir det lite ändå), avslutningar och allt annat. Inte konstigt att jag glömmer saker.

Ett och annat har jag ändå hunnit med i veckan. I torsdags var jag hos frissan och tillbringade sedan eftermiddagen på stan med systeryster. Vi shoppade loss rejält och var inte hemma förrän klockan nästan var 9.
I fredags passade vi på att umgås med ett par vänner. De var hos oss och vi åt och drack gott. Lördagen användes till att fixa allt som legat i träda under rapportskrivandet. Dagen avslutades med 18-års kalas hos systersonen. En glad fest!
I går kväll var det föreläsning på Brofästet i Kalmar tillsammans med jobbarkompisarna.

Hade tänkt uppdatera bloggen med lite bilder från renoveringen av Gurras rum. Hade också tänkt ge er en liten recension och bilder på Linas matkasse. Det kommer. Jag lovar! Ha tålamod.  

På torsdag åker vi till Växjö igen för att avsluta den här kursen och påbörja nästa på fredag. Det går i ett.

Har precis suttit och satt ihop våra kommentarer till rapporten på ett dokument. Det går fullständigt runt i huvudet på mig och jag är urtrött. Får nog bli sängen nu.


GOD NATT!
och SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare