1 månad kvar...

Fatta att det bara är en månad kvar till jul!! Och hur mycket som helst att göra!
Fast det blir nog jul hur eller hur.

Nästa vecka har jag tagit semester för att hinna jobba undan lite med mina uppgifter och fixa lite julstök. Kan ju vara skönt att bara få tänka på mig också och lägga upp dagen som jag vill. Ska försöka få massor gjort. Observera att jag skrev försöka. Vet nog hur det blir.... Men det spelar ingen roll, jag behöver en paus.

I morgon är det ledig fredag med samtalsanalys och litteraturläsning. Det är prio 1. Mitt andra mål är att städa skogarderoben för nu hittar jag ingenting där längre. Bäst att ställa undan sommarskorna nu, det är så kallt om fötterna när man använder dem. Ska också försöka hitta mina adventsljusstakar och stjärnor och kolla så att allt funkar.

Och bäst av allt! I morgon kväll kommer bästa svågern T och lagar min bänkbelysning i köket. Ska bli skönt att få lite ljus när man diskar igen.
Sen blir det glögg och tacomys.

Ha en skön fredag!
/Ylva





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare