Ullared igen!

Vet ni var jag var i går? Jo, jag var på GeKås i Ullared igen. Vi hann ju inte handla färdigt förra gången, Elin och jag, så vi var tvugna att åka dit igen. Den här gången var det bara jag och mina barn som gav oss ut på resa. Det tog hela dagen och den värsta shoppoholicen var sonen. Han handlade mest av oss alla. Mycket saker till sin lägenhet. Själv så koncentrerade jag mig på julklappar och fick ihop en hel del. Dessa vill jag dock inte lägga ut på bild.

Idag har det varit lite fix och trix med adventsljusstakar och stjärnor. Konstigt att det alltid är något som inte funkar. Hade köpt nya sladdar på GeKås till stjärnan i köket men när jag skulle sätta upp den så ville det sig inte. Provade flera olika glödlampor, men det funkade inte. Måste vara fel på sladden. Åkte till stan och köpte bl.a en ny adventsljusstake till gästrummet. Köpte också några extra glödlampor för säkerhets skull. Och döm om min förvåning när jag satte i en av dessa lampor så funkade det plötsligt ????

För övrigt har det varit lite adventsmys. Maken bjöd på middag när vi var i stan och nu ska vi ta lite glögg och lyssna på stormen som tjuter där ute.

Tack för alla grattis på min namnsdag! :-)
Kram till er alla.

Ha en fortsatt trevlig advent och glöm inte blåsa ut ljusen.
/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare