Skoldax!

I kväll har jag försökt packa, men som vanligt blir jag aldrig klar. Kan inte bestämma mig för vad som ska med. Hur svårt det nu är. Vem har koll på vad jag har på mig??? Ett ombyte och toalettväskan borde räcka...och så datorn och skolväskan förstås. Men så kan det bli kallt...vinterjacka och fleece...extra skor/stövlar ifall jag får ont i fötterna....mysbyxor kan vara bra när vi slappar på hotellrummet...den nya tröjan...Ja, ja väskan blir full. Och för allt i världen glöm inte fårskinnstofflorna och vinet!!!

Hur som helst halv 8 i morgon bitti åker vi och kommer hem på lördag eftermiddag. Ska bli skoj att träffa alla goa kursare igen.


Bild lånad från Cottonville


bye2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare