Tystnad

Just i kväll uppskattar jag tystnaden. Det är så skönt att sitta ensam i mitt soffhörn och bara kommunicera genom datorn. Kan det bero på att det har varit ett inferno på jobbet idag? En måndag kan lätt bli sån, när alla har varit lediga och man plötsligt ska ställa om sig till vardagen igen. Annars har det varit en bra dag. Känns som vi har landat i lite rutiner och det mesta flyter på bra.

Jag har varit med om nåt bra idag. Känns så underbart när det bara klickar för ett litet barn som varit sååå ledset och det bara plötsligt finner sig tillrätta i tillvaron och bara är.  Hur harmonisk som helst. Hoppas att ni fatttar vad jag menar. Känslan är fantastisk.

Jag sitter här med min dator och går igenom det sista inför skolan på torsdag. Ja, det är dax för en tripp till Växjö och universitetet igen. Ska bli kul att träffa alla igen. Fast nu tror jag att jag ska fylla på kaffekoppen och krypa upp i soffan och titta på CSI. Sen så blir det date med kudden. Upp tidigt i morgon och öppna.


Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Anne

Hej! Vad kul att träffa på dig här! Sökte information om Snäckstrand på nätet och så hamnade jag i din blogg =)Har kollat lite men nu kommer det bli en vana!

Syns i morgon!

"KöksAnne"

2011-10-25 @ 20:51:59
Postat av: Linda

Vinn hemligt paket med ett värde på ca 700:-!

http://hellolinda.blogg.se/2011/october/tavling.html

2011-10-26 @ 16:36:15
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare