Trött och sömnig!

Helt otroligt att man kan känna sig så trött, slut och förbi. Måste vara efterdyningar från förra veckan, skolan och allt som händer på jobbet. Hade en härlig diskussion med mina kurskamrater på chatten nyss. Vi landade i någon sorts åldersfobi. Men alltså jag anser att man inte är äldre än man känner sig... och det brukar för det mesta vara runt 27 sådär. Men just nu känner jag mig lika gammal som jag är och det är nog dax för den här tanten att ta ett snack med kudden.


Måste bara skryta lite med mina duktiga ungar först. Är så stolt över dem så mammahjärtat nästan svämmar över. Var lite orolig för storisen i förra veckan. Hon blev arbetslös och arbetsmarkanden för bagare är inte så ljus just nu. Men har hon tur som en tok eller? Dan efter ringer de från ett annat bageri och vill att hon börjar jobba där på en gång.

Nä, nu säger jag Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare