Borta!

Hade tänkt uppdatera bloggen med lite bilder från gårdagens cruising idag, men jag la visst kameran på det där bra stället, ni vet, igår när jag kom hem. Den är spårlöst borta. Hittar den inte. I bilen finns den inte och jag är helt säker på att jag hade den med mig in. Fast jag hade en hel massa saker med mig så det kanske är nåt mer som hamnat fel. Får fortsätta leta i morgon så hoppas jag att kunna visa lite bilder då.

Helt underbart vårväder har det varit idag och jag har passat på att varva pluggandet med lite promenader. 

I morgon ska jag jobba några timmar och sen blir det plugg innan Valborgsfirande.

Ha det gott alla

 bye2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare