Det blir rapport på det här...

Ja, tanken är att det ska bli en rapport skriven, men jag har trasslat in mig i de olika perspektiven så jag vet inte om jag hittar ut igen.
Naturvetenskapligt perspektiv på potatisodling? Någon idé? Tips mottages tacksamt.
Jisses, undrar om vi lyckas med detta. Vet i alla fall hur man söker vetenskapliga artiklar, men nu la visst den sidan ner också....Kanske dax att ta kväller.


Försökte mig på en promenad nyss. Tänkte att det skulle rensa hjärnan. Sa till S att jag skulle gå 20-minutersrundan. Tänkte att det var lagom. Efter 10 minuter så tjöt det i lungorna och jag hade svårt att andas. Ska detta aldrig gå över. Får väl gå till doktorn igen.

Nä, nu stänger jag nog ner allt pluggande och tar fram min stickning istället.


bye2

/Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare