Veckan som gått

Oj, plötsligt gick veckan så där fort igen. Hinner nästan inte med. Tiden bara rinner iväg. Hade en uppgift som skulle lämnas in i början på veckan så det gällde att kolla att man hade läget under kontroll. Mycket snack på chatten med kurskamraterna om fördjupningsarbete som vi skriver har det varit också. Det handlar om potatis (och tar mycket tid att leta litteratur...suck!)

Gurra fyllde år i lördags och valde att ha sitt kalas hemma hos mamma på söndagseftermiddagen. Lördagskvällen var vikt för kompisar. Storasyster hade bakat tårta åt honom som vi glatt mumsade i oss.





Födelsedagsbarnet                           Bilder: ©Ylva



Städade växthuset och altanen i helgen oxå, så nu kan våren komma på riktigt. Känns härligt att kunna öppna dörren ut när man kommer hem på efter middagen och känna värmen. Kan sitta där och plugga nu också. Gillar det! kan nog komma lite bilder framöver.
Det var föräldramöte på jobbet häromkvällen och där gick ju en pluggkväll. Måste se till att jag ligger i fas med pluggandet eftersom jag ska jobba extra i morgon på min lediga dag. Jag ska "vikariera" för en kollega på den andra hemvisten. Ska bli spännande att vara med de "stora" barnen en dag.

Nu tror jag att jag ska ta lite mer kaffe och sticka några varv som avkoppling innan sängen kallar.
Ha en skön fredag!


                                                     Bilder: ©Ylva




Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Låter som du har fullt upp... Bra att du klarar skolan, jobbet o dessutom ha lite kul emellanåt.

Ha en underbar helg <3

2012-04-19 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare