Sommarlovet slut!

Nu är  sommarlovet från skolan slut och det är dax att ta tag i de sista skoluppgifterna i mattekursen. Inspirationen är ganska låg, vilken tur att jag har förberett mig och både läst litteraturen och nästan skrivit klart mina basinlägg. I morgon åker de in! Inlämningsuppgiften till v.33 är också påbörjad så jag är på banan även om jag inte är inspirerad.
 
Även om skolledigheten är slut så har jag fortfarande semester. Maken fick rycka in på sin lediga dag så jag har roat mig själv idag. Med skolarbete som sagt. Passade ju bra idag när det mestadels har regnat.
 
Nu är frågan om jag ska rycka upp mig och få allt det där som jag skjutit framför mig gjort eller om jag ska strunta i det och bara slappa (när jag inte pluggar). Det får vädret avgöra! Vet att jag har massor med tänkta och påbörjade projekt som borde genomföras och avslutas men får se om orken infinner sig. Kan ju få mycket gjort om jag bara kommer igång. Får se vad morgondagen har att erbjuda.
 
Men just nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och titta på tv. Kaffe och glass vankas också.
 
 
/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare