13 December - Lucia

 

 

Sankta Lucia, ljusklara hägring,
sprid i vår vinternatt ljus av din fägring.
// Drömmar med vingesus under oss sia,
tänd dina vita ljus, Sankta Lucia. //

 

Idag är det Luciadag och Tentadag. Tentan är skriven och jag tycker att det känns bra, men när jag läser mina kurskamraters inlägg på Fb så blir jag fundersam på om jag missuppfattat och totalt förväxlat allting. Får väl se i morgon efter kl.18. Då ska resultaten komma. Blir det omtenta så får det bli det.

I övrigt har jag mest städat och julfixat hela dagen. Känns bra när saker blir färdiga.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med lite glögg och titta på Criminal Minds.

/Ylva

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare