20 December - årets sista arbetsdag

Japp, nu har jag gjort mitt för i år! Nu ska här bara piffas och pysslas inför julhelgen. Sista inköpen ska göras i morgon och sen ska jag bara fisa omkring och inhämta julkänsla. Koka skinka, göra lite mer julgodis, förbereda inför julmiddagen, ta fram de sista tomtarna och sist men inte minst så ska julgranen in. Just nu förtränger jag att jag måste plugga också, men det finns med i planeringen. Skolböckerna öppnas mellan kl 6 och 8 i morgon bitti och kanske en stund på söndag =).
 
I kväll har jag roat mig med att kolla igenom julklappslistan och slå in de sista julklapparna. En liten är kvar att köpa.
 
Nu kallar kudden om jag ska orka upp och plugga i morgon.
Sov Gott!
 
                                                                                   Bilder: ©Ylva
 
En blomma från barnen på förskolan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare