6 December

Idag har det inte varit någon bra dag. Tror att pizzan jag åt i går ställde till problem. Ont i magen och halsbränna hela dagen. Inte värre än att jag kunnat jobba, men kvällens tillställning fick jag avboka. Skulle varit på Soppscenen och ätit jultallrik med mina kollegor men där gick gränsen. Istället blev det soffläge och vetekudde på magen. Det positiva är väl att jag har fixat undan lite pluggande som jag skulle ha gjort i morgon.
 
                                                                                   Bilder: ©Ylva
Jag fick ordna en egen jultallrik. Kalvsylta och rödbetssallad är rätt ok.
 
bye2/Ylva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare