Vår jul

 
Nu är julen över.
Julen här har varit lugn och skönoch alldeles underbar. Firat med nära och kära och bara haft det bra. Jag fick den bästa julklappen, men den ska jag berätta mer om sen.
Elin hade fixat en jättefin jul och jag tror att alla var nöjda. Hon hade fått med alla våra gamla traditioner och lite nya.
 
Juldagen firade vi hos oss och jag måste säga att jag fått en underbar "svärson" och en underbar "svärdotter". M satte fart på sonen så till och med han hjälpte till med disken och A tog hand om den sena disken efter kaffet. Sånt uppskattas.
 
Nu lite bilder:
 
Elin och mormor
 
Julbordet
 
Det är jobbigt att fira jul!
Före
Efter
 
 
 
 
Hoppsa att ni också har haft en alldeles underbar jul.
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare